Hrđu na podvozju treba spriječiti,evo i kako !

Podvozje je jedan od dijelova automobila koje trpi najviše udaraca i stresova.Udarci kamenčića ,makadam, voda, sol, snijeg, i ostale stresne situacije su nešto što automobil svakodnevno trpi te se javlja hrđa na podvozju. 

S obzirom na sve nije rijetkost vidjeti podvozja koja su puna brojnih oštećenja, a ponajviše hrđe koja „napada“ oštećena područja. Kako biste spriječili širenje hrđe, važno je odmah čim primijetite reagirati. 

Za početak trebate poduzeti sigurnosne mjere, odnosno koristiti zaštitne rukavice, zaštitne naočale, te masku za nos i usta. Kod uklanjanja hrđe javlja se prašina te se koristi boja i kemikalije te se vjerojatno želite zaštiti na pravilan načina kako vam ne bi dospjelo u pluća ili oči.

Hrđu na podvozju najvažnije je rano prepoznati i prevenirati, da ne ode predaleko. Isto tako, treba napomenuti, obavezno je temeljito pranje vozila od svih nečistoća i soli, uključujući i podvozje. Nadalje, bilo bi dobro i dva puta godišnje odraditi poliranje karoserije ili premaz voskom, zbog ultraljubičastih zraka ljeti i zbog naslaga soli i kamenčića

Osim pranja koje je najvažnije, u slučaju pojavljivanja korozije sva manja oštećenja treba sanirati što je ranije moguće.

Savjeti

Hrđu na podvozju treba očistiti i područje premazati kvalitetnim antikorozivnim sredstvom za zaštitu podvozja. Sljedeći potezi zatim su dvokomponentni epoksi temelj i premaz bojom.

Oštećeni dio podvozja očistite, tretirajte sredstvom za zaštitu podvozja, a kada se posuši nanesite zaštitni vosak u spreju. Riječ je kako mu ime i govori o vosku u spreju. 

Vosak ima izvrsna antikorozivna svojstva te štiti od oksidacije tako da će dugoročno zaštiti dijelove automobila od daljnjeg djelovanja korozije.

Zaštita podvozja
Zaštitni vosak

Dakle, hrđu je potrebno temeljito očistiti, odnosno ukloniti sve do čistoga, sasvim zdravog tkiva. Kod nekih primjeraka je potrebno i pjeskarenje (kod težih slučajeva) ili barem čišćenje četkom (kod lakših slučajeva). Kao i premaz antikorozivnim zaštitnim sredstvom, odnosno dvokomponentnim temeljem te zaštita podvozja bitumenom, a iznutra zaštitni vosak u spreju.

Podijelite sadržaj

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on reddit

Dodatni tekstovi

Koristimo kolačiće za optimizaciju naše stranice kako bismo vam pružili najrelevantnije informacije i što bolje korisničko iskustvo. Također, koristimo Analytics.